In principui, viata de roman e frumoasa!
Citim zilnic ziarele Kaufland, Profi, Ambient, ca sunt oferite gratuit si ne-am obijnuit sa credem ce scrie acolo. "Salam, la doar 10 RON", "Cafea boabe pret vechi 8.99, pret actual 8.99" Apreciez pe cei care au avut initiativa acestor publicatii de succes. Dar ii critic pe cei care au preluat-o pentru un si mai maire succes! "Romania va iesi din criza", "Nivelul de trai va creste", "Basescu a reprezentat cu mandrie Romania la ultimul summit...".
Propun in continuare o analiza a celor doua tipuri de publicatii:
Asemanari:
- Ambele, contin un sambure de adevar ("Salam", "Nivelul de trai", "Basescu...");
- Ambele contin samburi de minciuna ("10 Ron", "va creste", "cu mandrie");
- Ambele mai pot contine si alt tip de samburi;
- Ambele descriu intr-un mod optimist Romania;
- Ambele te fac sa visizi;
- Ambele te fac sa injuri;
- Ambele creaza discomfort moral.
- pretul salamului raportat la pretul politicii romanesti e infirm (adica daca salamul afecteaza infirm bugetul propriu pe o perioada scurta, politica afecteaca profund, si pe o perioada nedeterminata);
- calitatea salamultui, raportata la calitatea politicii e evident superioara;
- salamul e depozitat de obicei in conditii corespunzatoare (congelator), iar politicienii prea rar in aceleas conditii corespunzatoare (parnaie).
Sa revenim la publicatii: Fratilor, Profi imi da publicatia gratis, Voi, mi-o vindeti! Luati din bugetul meu, din buzunarul meu, din venitul meu pentru a-mi vinde "fraze cu caracter politic" ! Si, mai grav e ca ma obligati sa fiu clientul dvs.
Rusine noua, ca va acceptam!
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu